FAQ

Wat zijn de beschikbare contactopties?
U kunt met ons contact opnemen via de chat, mail en het opgegeven telefoonnummer. Onze klanten service is elke werkdag geopend van 09:00 tot 17:00. 
Kan ik mijn item retourneren?

Dit is mogelijk, bekijk ons retour beleid voor meer informatie. 

Hoe lang is de levertijd?

Onze producten worden rechtstreek vanuit onze leverancier verstuurd. Omdat dit op bestelling is, kan dit 2 / 3 weken duren. Houdt hier dan ook rekening mee. 

Items die op voorraad zijn zullen binnen 1 / 3 werkdagen verstuurd worden.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren gratis verzending in Nederland en België. ( De verzendkosten voor de retouren zijn voor de klant zelf )

Welke betaalmethodes zijn er? 

Onderaan op onze website staan onze mogelijke betaalmethodes : Ideal, Amex, Mastercard etc. 

Krijg ik een track & trace code?

De pakketten zullen altijd via DHL of PostNL verstuurd worden, deze komen altijd met track & trace codes. 

Kan ik mijn order cancelen?

Zodra de bestelling geplaatst is, kan de order niet meer gecanceld worden. Wij raden echter altijd aan om toch contact op zodat wij kunnen kijken of de order al verwerkt is. Mocht dit het geval zijn dan moet het pakket na ontvangst retour worden gestuurd. 

Is het mogelijk om mijn bestelling aan te passen?

Zolang de verwerkingstijd niet is overschreden is dit nog mogelijk! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Kan ik een artikel toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling?

Ja, dit kan. 

Hoe wordt de kwaliteit van jullie producten gegarandeerd?

Elke bestelling wordt handmatig gecontroleerd door een medewerker van Secrete. Op deze manier ontvangt u altijd de kwaliteit die u van ons gewend bent. De kwaliteit is identiek aan de foto's die wij hiervan plaatsen.

Kan ik mijn item ruilen voor een andere maat?

Alle bestelling worden rechtstreeks vanuit onze leverancier verstuurd. Dit controleren wij echter altijd. Mocht het item niet passen dan vragen wij je om contact op te nemen zodat wij een oplossing kunnen aanbieden. 

Dit geldt echter ook als het verkeerde item is geleverd.  

Bieden jullie maatadvies?
Ja dit is mogelijk. Via de chat of WhatsApp staan wij klaar om u te adviseren. 


Bieden jullie kortingen aan?
Wij hanteren soms kortingen op bestellingen, denk aan grote bestellingen of specifieke bestellen. Daarbij hebben terugkerende klanten meer privileges.